Slutet av dag ett

Jaha, det hra ju gått hyfsat. dagen har varit kämpig, och jag är vrålsugen på godis. men jag ska inget ta trots att jag har gelehallon i skåpet, hade jag vetat det igår hade jag ätit upp dom.  Jag tror jag har fått i mig allt vatten för idag.

Jag är slut i kroppen och regnet gjorde att jag övertalade mig själv att jag inte skulle ut och gå idag.
Jag ringde min gudmor och bekände vad jag försöker göra, hoppas hon inte blev helt besviken på att jag ställde in vår lunch på fredag. (födelsedagsmiddag). Men jag tror hon förstog.

Nu härgrar sängen, jga är fortfarande proppmätt.

Imorgon tar jag nya tag just det ja, mina mått är tagna, nåja, dom skriver jg in i morgon.


Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0