Mycket nytt

Jag ser klart och tydligt att Bloggen behöver en rejäl ansiktslyftning.
Det behöver även jag, efter att ha tränat två till tre gånger i veckan ska jag nu satsa hårt.
Jag ska börja med ett program som heter God balans. Det kommer bli spännande. Det är rätt dyrt, men jag tror verkligen att det är värt det. Det första tre veckorna ska man äta soppor tre om dygnet, inget annat. Då chockar man kroppen samtidigt som den får all den näring som den behöver. Det ska bli spännande, ser verkligen fram emot detta. Ska inte säga ett pip till släkten för då blir det bara en massas tjat om allt möjligt.


Nu jävlar kör vi. På tisdag är första kvällen, så på onsdag sätter jag igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0