Första dagen

Jag började med en kaffelatte. den var god och fyllde en kaffemugg. Jag fick i mig hela men det var svårt mot slutet. I skolan har jag drukit vatten, men det är nog inte tillräckligt, så jag får öka farten lite med det.
Till lunch började jag bli sugen, meninte hungrig. Jag blandade till mig en tropisk "drink" den var god, slank ner utan bekymmer med hjälp av ett sugrör. Jag är lite yr så jag tror jag ska öka vattendrickandet.
Har lyssnat på ett avsnittet med muskulär avslappning, det var skönt, trodde det skulle vara helt onödigt, men det var skönt.
Det jobbigaste just nu  borde inte vara något, men att inte få tugga pånågot är lite jobbigt, men det ska jag slå ur tankarna.

Nu är det full fart frammåt mot en snyggare bättre och starkare jessica.

Kommentarer
Postat av: Siss

Det tar tid att vänja om...till o med vatten kan vara jobbigt att få i sig i rätt mängd om man inte brukar dricka så mycket, men du klarar detta.

2011-04-27 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0